zaterdag 19 oktober 2024

Wie is HEX: HEX met pre-pensioen!

 Jaaaa, het is zover! Ik ben met pre-pensioen. En nu is het tijd om mij meer bekend te maken. 

Koken en kookboeken hebben altijd een rol gespeeld in  mijn leven. Inmiddels is mijn kookboekencollectie zwaar uitgedijt, maar ik kan het nog steeds niet laten om geen kookboeken meer te kopen. Ik kook eruit, maar houd er ook erg van om ze gewoon te lezen. Ze zijn informatief, maar inspireren me ook enorm! Ik houd ook van gezellige etentjes met z'n allen en een mooie gedekte tafel met een lekker glaasje wijn. En een mooi muziekje op de achtergrond.   

Na de studie orthopedagogiek ben ik als orthopedagoog werkzaam geweest in jeugdhulpverlening. Hierna heb ik leiding gegeven aan teams maatschappelijke werkers en daarna aan medische teams van de GGD. De laatste 18 jaar was ik directeur van 2 scholen voor speciaal basisonderwijs. Een intensieve, hectische baan die ik met veel plezier heb vervuld. Ik heb een zeer gevarieerde werkloopbaan gehad en heb er veel voldoening uit gehaald.

Maar ik ben ook heel blij dat ik nu alle vrijheid heb en me kan storten op mijn HEX-gebeuren!

Ik heb een man, 2 zonen, een schoondochter en een kleindochter die nu 1 jaar is. Zij hebben al heel wat van mijn kookkunsten ondergaan 😏En verheugen zich op wat komen gaat! 😇

En ik hoop met deze blog inspirerend en informerend te zijn voor vele andere kookliefhebbers!

4 opmerkingen:

  1. Geniet van je nieuwe leven en hopelijk komen nog veel lekkere recepten langs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nu meer over jezelf verteld! Ik lees hier regelmatig maar reageer niet vaak. Even een uitzondering nu.

    Geniet van je leven zonder betaalde baan, samen met je man en verdere familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is leuk om te lezen en maak regelmatig gebruik van je recepten , kan er van genieten
    Lekker nog meer je ding doen , geniet !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koken als noodzaak, als afleiding en voor jou vooral als passie. En daar nu alle tijd voor. Ik wens je toe dat je nog lang kunt genieten van het bereiden en van het eten van alle gerechten, samen met je dierbaren.

    BeantwoordenVerwijderen